TWORZYMY POZYTYWNE RELACJE W MAŁŻEŃSTWIE!
 

Budżet domowy – pierwszy taki planner!

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać „na co poszła cała wypłata?” Nam to się zdarzyło kilka razy – a właściwie zdarzało nam się to co miesiąc… . Za każdym razem staraliśmy się przypomnieć sobie jakie mieliśmy wydatki? Co żeśmy znów takiego dużego kupili, że po raz kolejny miesiąc zakończyliśmy wielkim zerem?

Te zagwozdki okazały się dla nas przełomowym momentem! Postanowiliśmy zacząć prowadzić zapisy całego naszego budżetu domowego. Zapisywaliśmy każdy najmniejszy wydatek – choćby to było opakowanie chusteczek higienicznych za 10 groszy – musiało znaleźć się w naszym budżecie.  Gdzieś nam kasa uciekała a my musieliśmy dowiedzieć się gdzie!

Pół roku prowadzenia zapisów zaowocowało. Stworzyliśmy idealny, jedyny taki planner wydatków!

planner kontrola budżetu domowego

Budżet domowy – pierwszy taki planner!

 

Śmiało mogę Wam powiedzieć, że z końcem roku ruszamy ze sprzedażą naszego pierwszego produktu! Będzie to planner, który nie tylko pozwoli Wam kontrolować wydatki, nie tylko poznacie swój dom od strony wydatków, ale także udowodni Wam, że Wasze życie wcale nie jest nudne! Że mimo etatu, mimo praca-dom te dni są naprawdę wspaniałe 🙂

 

Planner budżetu domowego będzie zawierał:

  • uniwersalny kalendarz – będziecie mogli zacząć go prowadzić w dowolnym miesiącu!
  • zapisy budżetu domowego – które co miesiąc możecie pobierać z mynaswoim
  • rejestr największych wydatków
  • harmonogram wydatków – poznacie swoje zakupowe zwyczaje
  • jadłospis – pomoże Wam tak zaplanować posiłki, aby ograniczyć marnowanie jedzenia (!) Ja szczególnie wykorzystuję go do planowania posiłków do pracy
  • notes – został tak zaprojektowany, że będzie mógł posłużyć za planner danego dnia, check listę ale i notatnik. To będzie Wasza prawa ręka organizacji i spokoju umysłu

 

Planner wydatków to konkretny, nastawiony na cel organizer. Dzięki niemu będziecie mogli prowadzić swój dom jak swoją firmę. 
Kiedy byłam dzieckiem, rodzice zawsze powtarzali mi, że powinnam mieć jakieś odłożone pieniądze na czarną godzinę. Planner nauczy Was, tak jak nauczył mnie, oszczędzania i planowania wydatków. 
To, co udało nam się dzięki niemu osiągnąć, to przestaliśmy martwić się czy ta suma na koncie wystarczy nam do pierwszego. Wiemy już ile wydajemy, wiemy co musimy jeszcze kupić, czy musimy jeszcze coś opłacić. Odkąd skrupulatnie prowadzimy nasz budżet – o finanse przestaliśmy się martwić. 

Projekt planneru powstawał przez pół roku! W tym czasie cały czas go modyfikowaliśmy tak, aby był jak najbardziej funkcjonalny i intuicyjny. Aby sam się wypełniał i służył w 100% bez pominięcia choćby jednej kartki.

Z czasem kontrolując swoje wydatki zauważycie, że będziecie mieć coraz więcej pytań dotyczących  Waszego domu. To normalne – im dalej w las, tym i my byliśmy bardziej ciekawi naszych nawyków oraz zwyczajów. Wszystko co zrodzi się w Waszych głowach – znajdziecie już w naszym plannerze 🙂

 

 

zapisz mnie do newslettera

 

Jeśli tak jak ja nie możecie się doczekać aż będziecie trzymać go w swoich łapkach – zapiszcie się do budżetowego newslettera na swoim, w którym zostaniecie jako pierwsi poinformowani o jego przedsprzedaży, a także będziecie mogli zobaczyć jak powstaje :).

 

Co Wy na to? Zainteresowałam Was :)?

Latest comments
  • Dopiero odkryłem Wasz blog, a już zostałem Waszym fanem.

  • U mnie niestety żadne plannery niestety się nie sprawdzają jeśli chodzi o budżet domowy, ale aplikacje już tak 🙂
    Myślę jednak, że nie jednemu się taki planner przyda 🙂

      • Osobiście, też wolę mieć wszystko na papierze, ale przy budżecie domowym kompletnie mi się ta opcja nie sprawdza, zawsze gdzieś popełniam jakiś błąd, dwa miesiące temu tak zaczęłam liczyć i wszystko sumować, że wyszło, że wydaliśmy 10 tysięcy, co jest totalnym absurdem 😀
        Dlatego przerzuciłam się na apkę, która wszytko mi ładnie liczy 🙂

A Ty co sądzisz?